Šola_projekti
PROJEKTI
V šolskem letu 2024/25 bomo sodelovali pri naslednjih projektih:
Učitelji v letnih pripravah načrtujejo tudi krajše projekte, ki jih izvajajo z učenci v okviru rednega pouka ali znotraj interesnih dejavnosti.
PROJEKT |
NOSILEC |
Eko šola kot način življenja |
Monika Paluc Zamuda |
Shema šolskega sadja in zelenjave |
Marjeta Rinderer |
Rastem s knjigo |
Nenad Dolgov |
Zlati sonček |
Marjeta Rinderer, Gabrijela Tivadar, Lidija S. Ketiš, Vid Ismajlovič |
Krpan |
Vid Ismajlovič |
Policist Leon svetuje |
Nina Štivan, Miran Kuhar |
Velikonočni zajček |
Učitelji razredne stopnje |
Puberteta tako in drugače |
Nina Sirk |
Mednarodno sodelovanje šol |
Monika Hajdinjak, Vid Ismajlovič, ravnateljica |
Sodelovanje s Krajinskim parkom Goričko |
Silvestra Gomboc, Monika Hajdinjak |
Spoznaj, varuj, ohrani - Dediščina gre v šolo |
Nataša Krpič, Laura Vučak |
Simbioza |
Vid Ismajlovič, Nina Štivan |
Dan brez avtomobila |
Učiteljice RP |
Eko branje |
Nenad Dolgov, Nataša Krpič |
Slovenski kulturni praznik |
Družboslovni aktiv, knjižničar |
Pust |
Družboslovni aktiv, razredni aktiv |
Digitalno državljanstvo |
Darko Fras, Nina Sirk |
GLOBE |
Monika Hajdinjak |
Digitrajni učitelj |
Darko Fras |
Mednarodni projekt Mura |
Monika Hajdinjak |
Oddelek z dodatno športno ponudbo v osnovni šoli |
Vid Ismajlovič, Gabrijela Tivadar |
Oddelek z dodatno športno ponudbo v osnovni šoli |
Vid Ismajlovič, Lidija Skotnik Ketiš |
Varno s soncem |
Nina Štivan |
Varno na kolo |
Nina Štivan |
Naučimo se plavati |
Vid Ismajlovič, Lidija Skotnik Ketiš, Marjeta Rinderer |
DODATNA URA ŠPORTA V OSNOVNIH ŠOLAH 2024/25
V šolskem letu 2024/2025 je bila Osnovna šola Cankova uspešna na javnem razpisu za sofinanciranje oddelkov z dodatno športno ponudbo v osnovnih šolah. V projekt, ki ga sofinancira Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje, Občina Cankova in donatorji, so vključeni učenci 2. in 3. razredov v obsegu 1 ure športa, kjer sta prisotna razredna učiteljica in učitelj športa in 1 ure športa, ki jo izvaja učitelj športa samostojno. Poleg obveznih in klasičnih vsebin športa, ki so del rednega učnega načrta bomo učencem 2. in 3. razredov ponudili različne športne dejavnosti, ki se ne izvajajo v tako velikem obsegu pri rednih urah športa.
Vsebine v 2. razredu:
Vsebina |
Čas |
Prostor /objekt/ kraj izvedbe |
Predvideno število ur |
Rolanje |
september 2024 |
Igrišče pri Osnovni šoli Cankova |
4 ure |
Drsanje |
december 2024 |
Drsališe Murska Sobota |
4 ure |
Terensko rolkanje (skike) |
oktober 2024 |
Igrišče pri Osnovni šoli Cankova |
3 ure |
Kolesarjenje |
maj 2025 |
Igrišče pri Osnovni šoli Cankova |
3 ure |
Lokostrelstvo |
April 2025 |
Igrišče pri Osnovni šoli Cankova |
3 ure |
Plavanje |
november 2024 in junij 2025 |
Terme Radenci in letno Letno kopališče Murska Sobota |
8 ur |
Sankanje in igre na snegu |
Febuar 2025 |
Smučišče Rogla |
4 ure |
Skoki |
januar 2025 |
Telovadnica OŠ Cankova |
2 uri |
Plezanje |
marec 2025 |
Telovadnica OŠ Cankova |
2 ure |
Jahanje |
CŠOD |
2 uri |
|
Sjupaj ur: |
35 ur |
Vsebine v 3. razredu:
Vsebina |
Čas |
Prostor /objekt/ kraj izvedbe |
Predvideno število ur |
Rolanje |
oktober 2024 |
Igrišče pri Osnovni šoli Cankova |
3 ure |
Drsanje |
december 2024 |
Drsališe Murska Sobota |
2 uri |
Terensko rolkanje (skike) |
november 2024 |
Igrišče pri Osnovni šoli Cankova |
2 uri |
Kolesarjenje |
maj 2025 |
Igrišče pri Osnovni šoli Cankova |
3 ure |
Lokostrelstvo |
marec, april 2025 |
Igrišče pri Osnovni šoli Cankova |
3 ure |
Plavanje |
november 2024 in junij 2025 |
Terme Radenci in Letno kopališče Murska Sobota |
8 ur |
Alpsko smučanje |
januar 2025 |
Smučišče Rogla |
8 ur |
Skoki |
februar 2025 |
Telovadnica OŠ Cankova |
2 uri |
Plezanje |
september 2024 |
Expano |
2 uri |
DODATNA ŠPORTNA PONUDBA V OŠ
DODATNA URA ŠPORTA V OSNOVNIH ŠOLAH 2024/25
V šolskem letu 2024/2025 je bila Osnovna šola Cankova uspešna na javnem razpisu za sofinanciranje oddelkov z dodatno športno ponudbo v osnovnih šolah. V projekt, ki ga sofinancira Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje, Občina Cankova in donatorji, so vključeni učenci 2. in 3. razredov v obsegu 1 ure športa, kjer sta prisotna razredna učiteljica in učitelj športa in 1 ure športa, ki jo izvaja učitelj športa samostojno. Poleg obveznih in klasičnih vsebin športa, ki so del rednega učnega načrta bomo učencem 2. in 3. razredov ponudili različne športne dejavnosti, ki se ne izvajajo v tako velikem obsegu pri rednih urah športa.
Vsebine v 2. razredu:
Vsebina |
Čas |
Prostor /objekt/ kraj izvedbe |
Predvideno število ur |
Rolanje |
september 2024 |
Igrišče pri Osnovni šoli Cankova |
4 ure |
Drsanje |
december 2024 |
Drsališe Murska Sobota |
4 ure |
Terensko rolkanje (skike) |
oktober 2024 |
Igrišče pri Osnovni šoli Cankova |
3 ure |
Kolesarjenje |
maj 2025 |
Igrišče pri Osnovni šoli Cankova |
3 ure |
Lokostrelstvo |
April 2025 |
Igrišče pri Osnovni šoli Cankova |
3 ure |
Plavanje |
november 2024 in junij 2025 |
Terme Radenci in letno Letno kopališče Murska Sobota |
8 ur |
Sankanje in igre na snegu |
Febuar 2025 |
Smučišče Rogla |
4 ure |
Skoki |
januar 2025 |
Telovadnica OŠ Cankova |
2 uri |
Plezanje |
marec 2025 |
Telovadnica OŠ Cankova |
2 ure |
Jahanje |
CŠOD |
2 uri |
|
Sjupaj ur: |
35 ur |
Vsebine v 3. razredu:
Vsebina |
Čas |
Prostor /objekt/ kraj izvedbe |
Predvideno število ur |
Rolanje |
oktober 2024 |
Igrišče pri Osnovni šoli Cankova |
3 ure |
Drsanje |
december 2024 |
Drsališe Murska Sobota |
2 uri |
Terensko rolkanje (skike) |
november 2024 |
Igrišče pri Osnovni šoli Cankova |
2 uri |
Kolesarjenje |
maj 2025 |
Igrišče pri Osnovni šoli Cankova |
3 ure |
Lokostrelstvo |
marec, april 2025 |
Igrišče pri Osnovni šoli Cankova |
3 ure |
Plavanje |
november 2024 in junij 2025 |
Terme Radenci in Letno kopališče Murska Sobota |
8 ur |
Alpsko smučanje |
januar 2025 |
Smučišče Rogla |
8 ur |
Skoki |
februar 2025 |
Telovadnica OŠ Cankova |
2 uri |
Plezanje |
september 2024 |
Expano |
2 uri |
V šolskem letu 2023/2024 je bila Osnovna šola Cankova uspešna na javnem razpisu za sofinanciranje oddelkov z dodatno športno ponudbo v osnovnih šolah. V projekt, ki ga sofinancira Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje, Občina Cankova in donatorji, so vključeni učenci 2. razredov v obsegu 3 ur športa, kjer sta prisotna razredna učiteljica in učitelj športa in 1 ure športa, ki jo izvaja učitelj športa samostojno. Poleg obveznih in klasičnih vsebin športa, ki so del rednega učnega načrta smo učencem 2. razredov ponudili različne športne dejavnosti, ki se ne izvajajo v tako velikem obsegu pri rednih urah športa.
Te vsebine so bile:
Vsebina |
Čas |
Prostor /objekt/ kraj izvedbe |
Predvideno število ur |
Rolanje |
September 2023 |
Igrišče pri Osnovni šoli Cankova |
4 ure |
Drsanje |
December 2023 |
Drsališe Murska Sobota |
4 ure |
Terensko rolkanje (skike) |
Oktober 2023 |
Igrišče pri Osnovni šoli Cankova |
3 ure |
Kolesarjenje |
Maj 2024 |
Igrišče pri Osnovni šoli Cankova |
4 ure |
Lokostrelstvo |
April 2024 |
Igrišče pri Osnovni šoli Cankova |
3 ure |
Plavanje |
November 2023 in junij 2024 |
Terme Radenci in letno kopališče Murska Sobota |
8 ur |
Sankanje in igre na snegu |
Januar 2024 |
Igrišče pri Osnovni šoli Cankova |
4 ure |
Skoki |
Februar 2024 |
Telovadnica OŠ Cankova |
2 uri |
Plezanje |
Marec 2024 |
Telovadnica OŠ Cankova |
3 ure |
|
Skupaj ur: |
35 ur |
Učenci so skozi dodatne vsebine športa spoznavali nove športne vsebine in pridobivali različne motorične informacije, ki so še tako pomembne za vsesplošni telesni razvoj otrok. Učenci so v športnih dejavnostih uživali in se naučili veliko novega. Na Osnovni šoli Cankova si želimo, da bi tudi v prihodnje čim več otrok imelo podobne možnosti za sodelovanje v podobnih projektih.
Kaj vse smo počeli si lahko ogledate v galeriji.
Prva zaposlitev na področju vzgoje in izobraževanja
Naložbo sofinancira Evropski socialni sklad ter Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport.
PRVA ZAPOSLITEV NA ODROČJU VZGOJE IN IZOBRAŽEVANJA V ŠOL. LETU 2021/22
PRVA ZAPOSLITEV NA ODROČJU VZGOJE IN IZOBRAŽEVANJA V ŠOL. LETU 2019/20 IN 2020/21
Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport je 22. 11. 2019 objavilo javni razpis za izbor operacij »Prva zaposlitev na področju vzgoje in izobraževanja 2020«, ki ga delno financira Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada. Projekt se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020. Z javnim razpisom se mladim do vključno 29 let prispeva k zagotavljanju dostopnosti do čim hitrejše in kakovostne zaposlitve na področju vzgoje in izobraževanje in s tem prispeva k povečanju deleža zaposlenih med mladimi.
Ciljna skupina javnega razpisa so mladi do vključno 29 let, ki iščejo prvo zaposlitev na področju vzgoje in izobraževanja glede na smer in stopnjo svoje izobrazbe, kot jo predpisuje Zakon o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja in drugi predpisi, sprejeti na njegovi podlagi, in imajo manj ustreznih delovnih izkušenj na področju vzgoje in izobraževanja, kot se jih zahteva za pristop k strokovnemu izpitu. Namen javnega razpisa je čimprejšnja in ciljno usmerjena aktivacija mladih oseb na prehodu iz sistema izobraževanja v zaposlitev preko vključenih ustreznih vsebin praktičnega usposabljanja in zagotovljenega strokovnega vodstva izkušenega učitelja za zagotovitev trajnejših učinkov.
Na omenjeni razpis smo se prijavili za naslednja prosta projektna delovna mesta: eno prosto delovno mesto za svetovalno delavko in dve prosti delovni mesti za pomočnici vzgojiteljic predšolskih otrok. Na razpisu smo bili uspešni za vsa tri prosta projektna delovna mesta. Svetovalna delavka začetnica Laura Železen je z delom pričela 1. 4. 2020 in bo svoje delo na šoli opravljala do 31. 5. 2021. Ker so bili vrtci po Sloveniji zaradi razglašene epidemije zaprti dlje časa, sta pomočnici vzgojiteljice začetnici Anja Bratuša in Katija Kalina pričeli svoje delo v vrtcu opravljati 15. 6 2020 in ga bosta zaključili 15. 12. 2020.
Vse tri bodo tekom svojega dela pridobivale vzgojno-izobraževalne izkušnje, ki so obvezne za pridobitev poklicne kvalifikacije in opravile vse z zakonom in drugimi predpisi določene aktivnosti za pristop k strokovnemu izpitu s področja vzgoje in izobraževanja.
Vtisi zaposlenih preko programa "PRVA ZAPOSLITEV NA PODROČJU VZGOJE IN IZOBRAŽEVANJA":
- Katija Kalina in Anja Bratuša
PRVA ZAPOSLITEV NA PODROČJU VZGOJE IN IZOBRAŽEVANJA 2019
Vrtec pri Osnovni šoli Cankova se je prijavil na Javni razpis Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport, sofinanciran s sredstvi evropskega socialnega sklada, ki je namenjen zaposliti pomočnika vzgojitelja začetnika in pri tem bil uspešen. Predmet sklopa A – »Pomočnik vzgojitelja začetnik« (v nadaljnjem besedilu: sklop A – PVZ) javnega razpisa so spodbude za zaposlitve iskalcev prve zaposlitve na področju vzgoje in izobraževanja, v okviru katerih se pomočniki vzgojiteljev začetniki preko načrtovanega, organiziranega in strokovno vodenega praktičnega usposabljanja uvajajo v vzgojno-izobraževalno delo v vzgojno-izobraževalnih zavodih. Namen javnega razpisa je čimprejšnja in ciljno usmerjena aktivacija mladih oseb na prehodu iz sistema izobraževanja v zaposlitev preko vključenih ustreznih vsebin praktičnega usposabljanja in zagotovljenega strokovnega vodstva za zagotovitev trajnejših učinkov.
Operacije sklopa A – PVZ se s 1. majem 2019 izvajajo v vzhodni in zahodni kohezijski regiji. Način delitve sredstev po regijah je 42,11 % za vzhodno kohezijsko regijo in 57,89 % za zahodno kohezijsko regijo od okvirne višine sredstev, ki so na razpolago za javni razpis. Sredstva niso prenosljiva med kohezijskima regijama. Na ta način se je 1. majem zaposlilo 57 pomočnikov vzgojiteljev začetnikov, 24 v vzhodni in 33 v zahodni kohezijski regiji, za obdobje petih mesecev, in sicer na projektnem delovnem mestu pomočnika vzgojitelja v naslednjih vzgojno-izobraževalnih zavodih.
Vrtec je s pomočnikom vzgojitelja začetnikom sklenil pogodbo o zaposlitvi na razpisanem projektnem delovnem mestu za polni delovni čas za obdobje od 1. 5. 2019 do 30. 9. 2019. Pomočnik vzgojitelja začetnik bo pridobival vzgojno-izobraževalne izkušnje, ki so obvezne za pridobitev poklicne kvalifikacije, in opravil vse z zakonom in drugimi predpisi določene aktivnosti za pristop k strokovnemu izpitu s področja vzgoje in izobraževanja, neposredno po izteku pogodbe o zaposlitvi na projektnem delovnem mestu pa bo z istim zavodom delovno razmerje nadaljeval s sklenitvijo nove pogodbe o zaposlitvi, in sicer za obdobje vsaj enega meseca, to je vsaj do 31. 10. 2019.
V vrtcu pri OŠ Cankova imamo zaposleni dve pomočnici vzgojitelja v obdobju od 1. maja 2019 do 30. 9. 2019. VEČ >>>
Vtisi zaposlenih preko programa "PRVA ZAPOSLITEV NA PODROČJU VZGOJE IN IZOBRAŽEVANJA"
PRVA ZAPOSLITEV NA PODROČJU VZGOJE IN IZOBRAŽEVANJA 2017
PROGRAM DELA
Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport je 30. 9. 2016 objavilo javni razpis za izbor operacij »Prva zaposlitev na področju vzgoje in izobraževanja 2017«, ki ga delno financira Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada in se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju od 2014 do 2020.
Namen javnega razpisa je čimprejšnja in ciljno usmerjena aktivacija mladih oseb na prehodu iz sistema izobraževanja v zaposlitev preko vključenih ustreznih vsebin praktičnega usposabljanja in zagotovljenega strokovnega vodstva izkušenega učitelja za zagotovitev trajnejših učinkov.
Z javnim razpisom se mladim do vključno 29 let prispeva k zagotavljanju dostopnosti do čim hitrejše in kakovostne zaposlitve na področju vzgoje in izobraževanje in s tem prispeva k povečanju deleža zaposlenih med mladimi.
Na omenjeni razpis smo se prijavili za prosto projektno delovno mesto učitelja razrednega pouka in diplomirano vzgojiteljico predšolskih otrok. Na razpisu smo bili uspešni in 1. 12. 2016 zaposlili mladega učitelja začetnika, ki bo pri nas do 31. 7. 2017. Učitelj začetnik bo pridobival vzgojno-izobraževalne izkušnje, ki so obvezne za pridobitev poklicne kvalifikacije, in opravil vse z zakonom in drugimi predpisi določene aktivnosti za pristop k strokovnemu izpitu s področja vzgoje in izobraževanja. Po izteku pogodbe o zaposlitvi na projektnem delovnem mestu pa bo z istim zavodom sklenil novo pogodbo o zaposlitvi s trajanjem vsaj do 31. 1. 2018. Prav tako smo 1. 12. 2016 zaposlili v enoti vrtca pri OŠ Cankova diplomirano vzgojiteljico, ki bo prav tako kot učitelj začetnik opravljala naloge po programu.
V vrtcu pri OŠ Cankova imamo zaposleni dve pomočnici vzgojitelja v obdobju od 1. maja 2019 do 30. 9. 2019.
Kandidatki bosta izvajali dejavnosti skozi celotni dan bivanja otrok v vrtcu:
Skupaj z vzgojiteljico bosta izvajali usmerjene zaposlitve iz vseh področij dejavnosti upoštevajoč cilje in načela za uresničevanje ciljev Kurikula. Opravljali bosta nadomeščanja, samostojno opravljali delo v vrtcu, otroke spremljali na pohodih, sprehodih,….
Aktivno se bosta vključevali v proces tandemskega načina načrtovanja, prevzemali skrb za urejenost igralnice.
NAČRT USPOSABLJANJA:
- Seznanitev s pedagoško dokumentacijo, internimi akti zavoda,
- poznavanje ustavne ureditve Republike Slovenije in človekovih ter otrokovih pravic in temeljnih svoboščin,
- poznavanje predpisov, ki urejajo področje vzgoje in izobraževanja,
- izobraževanje in opravljanje preizkusa za varno opravljanje dela in varstva pred požarom,
- seznanjenje z načrtovanjem organizacije in izvedbe programa za predšolske otroke,
- seznanjanje z različnimi metodami in oblikami vzgojno-izobraževalnega dela,
- poglabljanje specialne didaktike na področju, za katerega se kandidat usposablja, vključno z oblikovanjem podrobnega letnega načrta dela v oddelku, pripravo učne ure in njeno izvedbo,
- pridobivanje izkušenj pri vzpostavljanju dobrih človeških in delovnih odnosov z otroki, sodelavci, starši in drugimi udeleženci vzgojno – izobraževalnega procesa,
- pridobivanje izkušenj pri razvijanju skupinske dinamike, komunikacije in pri izvajanju metod in oblik dela ter pri uporabi didaktičnih pripomočkov,
- ozaveščanje in preizkušanje strategij formativnega spremljanja otrok (spremljanje celostnega razvoja in napredka otroka, spodbujanje otrok k njihovi aktivni vlogi v vzgojno- izobraževalnem procesu, tudi vključevanje otrok v načrtovanje in refleksijo dejavnosti – primerno razvojni stopnji ter dajanju kakovostne povratne informacije,
- samostojno opravljanje vzgojno-izobraževalnega dela,
- usposabljanje za smotrno izbiro ustreznih vsebin in metod dela pri izvajanju programa za predšolske otroke,
- spodbujanje razvoja socialnih kompetenc ter odnosa med vrstniki in dejavniki, ki vplivajo na uspešno izvajanje aktivnosti, s katerimi otroci pridobivajo socialno- emocionalne kompetence.
- ozaveščanje etične presoje v skladu s Kodeksom etičnega ravnanja v vrtcu.
PRIHODI IN ODHODI OTROK IN IGRE PO ŽELJI
skupaj z vzgojiteljico:
- pripravi prostor,
- organizira igre po želji otrok,
- pripravi pripomočke za različne dejavnosti,
- pripravi igralne kotičke z igračami in se z otroki igra, jih spodbuja
- ter vzpostavlja tople medosebne odnose.
DNEVNA RUTINA
- to področje dela vključuje nego in osebno higieno otrok, prehranjevanje in počitek otrok,
- otroke pripravi na hranjenje, na počitek, pri negovanju otrok nameni posebno skrb razvijanju in oblikovanju higienskih in kulturnih navad,
- pripravi, uredi prostor in sredstva za nego, hranjenje in počitek.
BIVANJE NA PROSTEM
skupaj z vzgojiteljico:
- načrtuje bivanje na prostem,
- spremlja otroke pri dejavnostih na prostem,
- se vključuje v igro otrok ter pripravi in izvede igre na igrišču,
- navaja otroke na samostojnost pri oblačenju in obuvanju,
- spremlja otroke na sprehodih, navaja na primerno, varno vključevanje v promet.
SODELUJE PRI NAČRTOVANJU DEJAVNOSTI
- sodeluje pri načrtovanju organizacije in izvedbe programa z različnimi oblikami in metodami vzgojno- izobraževalnega dela,
- pripravi didaktične pripomočke,
- sodeluje pri načrtovanju dejavnosti ter evalvira svoje delo
SODELUJE IN IZVAJA RAZLIČNE OBLIKE SODELOVANJA S STARŠI:
- sodeluje na govorilnih urah
- roditeljskih sestankih
- izvaja delavnice za starše
- skrbi za pretok dnevnih informacij
SODELOVANJE Z OKOLJEM
- izvajala bo različne delavnice v okolju (romsko naselje, delavnice v sklopu občine)
Na ta način bo spodbujala k čim večji vključenosti otrok v predšolsko vzgojo.
SKRB ZA LASTNO IZOBRAŽEVANJE:
- pedagoške konference
- strokovni aktivi
- študijske skupine
V času trajanja projekta bo zraven zgoraj naštetih dejavnosti posebno skrb namenjala otrokom s posebnimi potrebami, otrokom ranljivih skupin – Romom.
VRTEC
V vrtcu pri OŠ Cankova smo zaposlili Brabaro Škafar, dipl. vzg. pred. otrok
NAČRT USPOSABLJANJA:
- Seznanitev s pedagoško dokumentacijo, internimi akti zavoda,
- poznavanje ustavne ureditve Republike Slovenije in človekovih ter otrokov, in pravic in temeljnih svoboščin,
- poznavanje predpisov, ki urejajo področje vzgoje in izobraževanja,
- izobraževanje in opravljanje preizkusa za varno opravljanje dela in varstva pred požarom,
- seznanjenje z načrtovanjem organizacije in izvedbe programa za predšolske otroke,
- seznanjanje z različnimi metodami in oblikami vzgojno-izobraževalnega dela,
- poglabljanje specialne didaktike na področju, za katerega se kandidat usposablja, vključno z oblikovanjem podrobnega letnega načrta dela v oddelku, pripravo učne ure in njeno izvedbo,
- pridobivanje izkušenj pri vzpostavljanju dobrih človeških in delovnih odnosov z otroki, sodelavci, starši in drugimi udeleženci vzgojno – izobraževalnega procesa,
- pridobivanje izkušenj pri razvijanju skupinske dinamike, komunikacije in pri izvajanju metod in oblik dela ter pri uporabi didaktičnih pripomočkov,
- poglabljanje znanj o napredku otroka ( formativno spremljanje v vrtcu ),
- samostojno opravljanje vzgojno-izobraževalnega dela,
- usposabljanje za smotrno izbiro ustreznih vsebin in metod dela pri izvajanju programa za predšolske otroke,
-
Kandidatka bo izvaja dejavnosti skozi celotni dan bivanja otrok v vrtcu:
Izvajala bo usmerjene zaposlitve iz vseh področij dejavnosti, upoštevajoč cilje in načela za uresničevanje ciljev Kurikula. Opravljala bo nadomeščanja, samostojno opravljala delo v vrtcu, otroke spremljala na ekskurzijah, plavalnem tečaju.
Aktivno se bo vključevala v proces tandemskega načina načrtovanja, prevzemala skrb za urejenost igralnice.
PRIHODI IN ODHODI OTROK IN IGRE PO ŽELJI
• pripravi prostor,
• organizira igre po želji otrok,
• pripravi pripomočke za različne dejavnosti,
• pripravi igralne kotičke z igračami in se z otroki igra, jih spodbuja
• ter vzpostavlja tople medosebne odnose.
DNEVNA RUTINA
• to področje dela vključuje nego in osebno higieno otrok, prehranjevanje in počitek otrok,
• otroke pripravi na hranjenje, na počitek, pri negovanju otrok nameni posebno skrb razvijanju in oblikovanju higienskih in kulturnih navad,
• pripravi,uredi prostor in sredstva za nego, hranjenje in počitek.
BIVANJE NA PROSTEM
• načrtuje bivanje na prostem,
• spremlja otroke pri dejavnostih na prostem,
• se vključuje v igro otrok ter pripravi in izvede igre na igrišču,
• navaja otroke na samostojnost pri oblačenju in obuvanju,
• spremlja otroke na sprehodih, navaja na primerno, varno vključevanje v promet.
NAČRTUJE DEJAVNOSTI
• načrtuje organizacijo in izvedbo programa z različnimi oblikami in metodami vzgojno- izobraževalnega dela,
• pripravi didaktične pripomočke,
• načrtuje dejavnosti, zapiše pripravo ter evalvira svoje delo
KANDIDATKA IZVAJA RAZLIČNE OBLIKE SODELOVANJA S STARŠI:
• govorilne ure
• roditeljski sestanki
• delavnice za starše
• skrbi za pretok dnevnih informacij
SKRBI ZA LASTNO IZOBRAŽEVANJE:
• pedagoške konference
• strokovni aktivi
• študijske skupine
V času trajanja projekta bo zraven zgoraj naštetih dejavnosti posebno skrb namenjala otrokom s posebnimi potrebami, otrokom ranljivih skupin – Romom.
Izvajala bo računalniške urice, v podporo IKT, s svojim znanjem tujega jezika bo vnašala večjezičnost v naš vrtec in začela z zgodnjim poučevanjem tujega jezika.
Izvajala bo Cicibanove urice za otroke, ki niso vključeni v predšolsko vzgojo in s tem spodbujala zgodnejšo vključitev v vrtec.
Opravljala bo delavnice v romskem naselju in tako nudila pomoč Romom pri socializaciji.
V okviru obogatitvene dejavnosti vrtca bo izvajala baletne urice, skrbela za okoljsko dejavnost in šolski eko vrt.
ŠOLA
V šoli smo zaposlili mladega učitelja Nejca Nemca, mag. prof. razr. pouk
PROGRAM DELA
- Seznanitev s pedagoško dokumentacijo, internimi akti zavoda,
- poznavanje ustavne ureditve Republike Slovenije in človekovih ter otrokovih pravic in temeljnih svoboščin,
- poznavanje predpisov, ki urejajo področje vzgoje in izobraževanja,
- izobraževanje in opravljanje preizkusa za varno opravljanje dela in varstva pred požarom,
- seznanjenje z načrtovanjem organizacije in izvedbe izobraževalnega programa,
- seznanjanje z različnimi metodami in oblikami vzgojno-izobraževalnega dela,
- poglabljanje specialne didaktike na področju, za katerega se kandidat usposablja, vključno z oblikovanjem podrobnega letnega načrta dela, pripravo učne ure in njeno izvedbo,
- pridobivanje izkušenj pri vzpostavljanju dobrih človeških in delovnih odnosov z učenci, sodelavci, starši in drugimi udeleženci vzgojno – izobraževalnega procesa,
- pridobivanje izkušenj pri razvijanju skupinske dinamike, komunikacije in pri izvajanju metod in oblik dela ter pri uporabi didaktičnih pripomočkov,
- poglabljanje znanj o napredku učenca ( formativno spremljanje),
- poglabljanje znanj o preverjanju, ocenjevanju,
- poznavanje razredniških nalog, pripravi roditeljskega sestanka in drugih oblik sodelovanja s starši,
- samostojno opravljanje vzgojno-izobraževalnega dela, nadomeščanja, sodelovanje na ekskurzijah, mentorstvo učencem pri raziskovalnih nalogah.
Kandidat bo v okviru individualnega dela z učenci oz. v manjših skupinah izvajal aktivnosti
Učenje učenja, kjer bo učence učil različnih strategij učenja, jih usmerjal v aktivnejšo izrabo prostega časa, razvijal samostojnost.
Z učenci razredne stopnje bo izvajal računalniške urice, v podporo in razvoju digitalne pismenosti, saj je potrebno učence navajati na delo z računalnikom in pravilno rabo le- tega.
Vodil bo športni krožek na šoli ter skrbel za gibalni razvoj učencev v času rekreacije in drugih dejavnosti.
V okviru pouka bo suport razrednim učiteljicam pri športu in drugih dejavnostih, kjer bo še posebej nudil pomoč učencem s posebnimi potrebami, gibalno oviranim učencem, ki nimajo spremljevalca.
Vključeval se bo k dejavnostim kolesarskega izpita in varne vožnje, sodeloval na plavalnem tečaju.
Posebna pozornost bo namenjena pomoči učencem Romom in izvajanju različnih delavnic
v okviru uspešne socializacije Romov.
V okviru počitniških dejavnosti bo izvajal različna počitniška potepanja, kjer bodo učenci ob praktičnem delu in raziskovanju preživljali čas v naravi ter razvijali kompetence sporazumevanja, socialne in državljanske kompetence, matematične, digitalno pismenost, okoljsko naravnanost.
Prevzel in vodil bo šolski eko vrt in tako pri učencih in zaposlenih vzpodbujal okoljsko vzgojo.
Skrbel bo za prometno varnostno vzgojo na šoli in se povezoval z zunanjimi institucijami na področju varnosti.
Ažuriral in posodabljal bo spletno stran šole in skupaj z učenci izdelal spletni časopis.
Spoštovani starši, učenci!
Naša šola se je prijavila na Javni razpis POPESTRIMO ŠOLO za obdobje 2014/2015 in bila na razpisu tudi izbrana.
Javni razpis financirata Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport ter Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Javni razpis se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007-2013, znotraj 3. razvojne prioritete:«Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja«, 1. Prednostne usmeritve: »Izboljšanje kakovosti in učinkovitosti sistemov izobraževanja in usposabljanja«, operacija »Spodbujanje izvajanja programov Popestrimo šolo v letih 2014, 2015«.
Namen programa »Spodbujanje izvajanja programov Popestrimo šolo v letih 2014/2015«, je povečati odzivnost učiteljev in drugih strokovnih delavcev v osnovnih šolah na individualne potrebe učencev in hkrati spodbuditi odziv šol na spremembe v lokalnem okolju. Šolam ponuja možnost, da se v večji meri posvetijo vzgojno-izobraževalnim potrebam učencev in sicer zlasti otrokom z učnimi težavami, otrokom iz ranljivih skupin, otrokom s posebnimi nadarjenostmi ter da v okoljih, kjer je majhna ponudba prostočasnih aktivnosti, te razvijejo. Program spodbuja razvoj novih pedagoških strategij in oblik dela, v okviru katerih bodo učitelji izvajali aktivnosti, ki prispevajo k razvoju ključnih kompetenc po priporočilu Evropske skupnosti. Otrokom mora biti ponujena možnost graditi pozitivno samopodobo in samospoštovanje, kar jim omogoča prepoznavanje njihovih sposobnosti, talentov in želja. V okviru programa je ponujena možnost novih zaposlitev, podpira pa se tudi sodelovanje z drugimi šolami.
Na naši šoli bomo začeli izvajati obšolske aktivnosti, v katere se bodo lahko vključevali vsi učenci. Aktivnosti bodo potekale pred in po pouku, v prostih urah, občasno ob sobotah in v počitnicah. Urniki dejavnosti bodo narejeni naknadno, ko bodo oddane vse prijave učencev. Vsak učenec se lahko prijavi na več aktivnosti. Prijavnice je potrebno vrniti razrednikom.
Na OŠ Cankova bomo projekt izvajali v sodelovanju s partnersko šolo OŠ Tišina.
Učenci se lahko vključijo v naslednje aktivnosti:
- Kako se učiti?
Pri tej aktivnosti bo učencem nudena učna pomoč pri opravljanju domačih nalog in učenju. Učenci bodo deležni dodatnih spodbud pri učenju, spoznali in osvojili bodo različne tehnike učenja, s katerimi bodo hitreje osvojili nova znanja in vsebine. Usmerjeni bodo v aktivnejšo izrabo prostega časa, pri tem pa bodo razvijali tudi samostojnost.
- Prvi koraki v računalništvo
Učenci se bodo naučili pravilnega rokovanja z računalniki. Spoznali bodo zgradbo in pomen računalništva. Naučili se bodo uporabljati preproste programe in aplikacije namenjene njihovi starosti in izkušnjam. Osvojeno znanje bodo nadgradili z oblikovanjem dokumentov v različnih urejevalnikih besedil ter pripravili preproste projekcije, ki bodo vključevale tudi animacije. Zelo pomembno je, da učence že zelo zgodaj navajamo na delo z računalnikom in pravilno rabo le-tega, saj se pojavlja kot vsakdanjik v samem učnem procesu.
- Varnost na spletu
Učence moramo usposobiti za varno rabo interneta. Dejavnosti, ki jih bomo izvajali: Družabna omrežja, Spletno in mobilno trpinčenje, Moja identiteta in zasebnost na spletu, Prekomerna raba novih tehnologij, Zaščita računalnika in mobilnih naprav, Neprimerne in nezakonite vsebine, Varna in odgovorna raba mobilnih naprav, Premisli, preden daš na splet, Kako ustvariti spletna varna gesla?, Kaj so osebni podatki na internetu?. Osnovni cilj je, da učenci pridobijo osnovna znanja o varovanju spletne zasebnosti. Spoznali bodo družabna omrežja in se naučili, kako ustvariti varna spletna gesla ter tako zaščititi identiteto in zasebnost na spletu.
- Počitniška potepanja
Izvajale se bodo različne aktivnosti in skavtske dejavnosti, saj bodo učenci na tak način čas preživeli aktivno v naravi ob praktičnem delu in raziskovanju. Cilji, ki jih bomo pri učencih izvajali: osveščenost do narave, razvijanje prostorske in ravninske predstave, opazovanje, razvijanje logičnega razmišljanja, nadgradnja sporazumevanja v tujih jezikih. Pri dejavnostih bomo uporabljali sodobno komunikacijsko tehnologijo: uporaba mobilnih naprav za potrebe izobraževalnega procesa, digitalni fotoaparat, tablični računalnik, pametni telefon...
- Šola za nadarjene
Aktivnosti bodo temeljile na različnih oblikah delavnic s področja naravoslovja, tehnike in tujih jezikov ter sodelovanje na prireditvah.
Vse aktivnosti so brezplačne!