OŠ Cankova
  • OŠ CANKOVA
  • VRTEC PRI OŠ CANKOVA

OŠ Cankova

  • Novice
  • Vizitka
  • Podatki o šoli
    • Zaposleni
    • Šolski koledar
    • Šolski zvonec
    • OPB in JV
    • Zdravstveno varstvo
    • Predmetnik
    • Organizacije in društva
    • Tečaji
    • Raziskovalna šola
    • Tekmovanja
    • Interesne dejavnosti
  • Dnevi dejavnosti
    • 1. do 3. razred
    • 4. in 5. razred
    • 6. razred
    • 7. razred
    • 8. razred
    • 9. razred
  • Knjižnica
    • Učbeniški sklad
  • Predstavitev šole 2025-26
  • Šolski prevozi
  • Sodelovanje s starši
  • Mrežni plan
  • Katalog IJZ
    • Seznam uradnih oseb
  • Izjava o dostopnosti

Projekti

  • Projekti
    • DODATNA ŠPORTNA PONUDBA 2025/26
    • DODATNA URA ŠPORTA V OŠ
  • EKO šola
    • Dejavnosti EKO šole
    • Zelene straže
  • ERASMUS + KA 210

Vrtec

  • Novice vrtec
  • Podatki o vrtcu
  • Predstavitev programov
  • Za starše
  • Cilji kurikula
  • Cilji predšolske vzgoje
  • Zaposleni v vrtcu
  • Svetovalna služba - vrtec
  • Publikacija

Galerija slik - šola

  • Galerija
  • Videoposnetki

Prijava

  • Ste pozabili geslo?
  • Ste pozabili uporabniško ime?
  1. Nahajate se:  
  2. Home
  3. Izjava o dostopnosti
  4. Šola
  5. Šola_projekti

ligo min vzgojo

DODATNA ŠPORTNA PONUDBA V OŠ

DODATNA URA ŠPORTA V OSNOVNIH ŠOLAH 2025/26

V letu 2025 je bila Osnovna šola Cankova uspešna na javnem razpisu za sofinanciranje oddelkov z dodatno športno ponudbo v osnovnih šolah. V projekt, ki ga sofinancira Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje, Občina Cankova in donatorji, so vključeni učenci 1., 2. in 4. razredov v obsegu 1 ure športa, ki jo izvaja učitelj športa samostojno in v 2. razredih 2 uri kjer sta prisotna razredna učiteljica in učitelj športa. Poleg obveznih in klasičnih vsebin športa, ki so del rednega učnega načrta bomo učencem 1., 2. in 4. razredov ponudili različne športne dejavnosti, ki se ne izvajajo v tako velikem obsegu pri rednih urah športa.

Dodatne ure športa v 1. razredu.

Vsebina

Čas

Prostor /objekt/ kraj izvedbe

Predvideno število ur

Rolanje

September, oktober 2025

Igrišče pri Osnovni šoli Cankova

6 ur

Drsanje

December 2025

Drsališe Murska Sobota

2 uri

Lokostrelstvo

September, okrober  2025, maj 2026

Igrišče pri Osnovni šoli Cankova

7 ur

Gimnastika

Januar, februar 2026

Telovadnica Osnovna šola Cankova

8 ur

Mala košarka

Marec, april 2026,

Telovadnica Osnovna šola Cankova

7 ur

Mali nogomet

November 2025 in junij 2026

Igrišče pri Osnovni šoli Cankova

5 ur

Sjupaj ur:

35 ur

 

Dodatne ure športa v 2. razredu.

Vsebina

Čas

Prostor /objekt/ kraj izvedbe

Predvideno število ur

Rolanje

September, oktober 2025

Igrišče pri Osnovni šoli Cankova

6 ur

Drsanje

December 2025

Drsališe Murska Sobota

4 ure

Kolesarjenje

Maj 2026

Igrišče pri Osnovni šoli Cankova

3 ure

Lokostrelstvo

Oktober 2025, junij 2026

Igrišče pri Osnovni šoli Cankova

5 ur

Plavanje

November 2025

Terme Radenci ali letno kopališče Murska Sobota

4 ure

Gimnastika

Januar, februar 2026

Telovadnica Osnovna šola Cankova

7 ur

Mala košarka

Marec, april 2026,

Telovadnica Osnovna šola Cankova

6 ur

Sjupaj ur:

35 ur

 

DODATNA URA ŠPORTA V OSNOVNIH ŠOLAH 2024/25

V šolskem letu 2024/2025 je bila Osnovna šola Cankova uspešna na javnem razpisu za sofinanciranje oddelkov z dodatno športno ponudbo v osnovnih šolah. V projekt, ki ga sofinancira Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje, Občina Cankova in donatorji, so vključeni učenci 2. in 3. razredov v obsegu 1 ure športa, kjer sta prisotna razredna učiteljica in učitelj športa in 1 ure športa, ki jo izvaja učitelj športa samostojno. Poleg obveznih in klasičnih vsebin športa, ki so del rednega učnega načrta bomo učencem 2. in 3. razredov ponudili različne športne dejavnosti, ki se ne izvajajo v tako velikem obsegu pri rednih urah športa.

Vsebine v 2. razredu:

Vsebina

Čas

Prostor /objekt/ kraj izvedbe

Predvideno število ur

Rolanje

september 2024

Igrišče pri Osnovni šoli Cankova

4 ure

Drsanje

december 2024

Drsališe Murska Sobota

4 ure

Terensko rolkanje (skike)

oktober 2024

Igrišče pri Osnovni šoli Cankova

3 ure

Kolesarjenje

maj 2025

Igrišče pri Osnovni šoli Cankova

3 ure

Lokostrelstvo

April 2025

Igrišče pri Osnovni šoli Cankova

3 ure

Plavanje

november 2024 in junij 2025

Terme Radenci in letno Letno kopališče Murska Sobota

8 ur

Sankanje in igre na snegu

Febuar 2025

Smučišče Rogla

4 ure

Skoki

januar 2025

Telovadnica OŠ Cankova

2 uri

Plezanje

marec 2025

Telovadnica OŠ Cankova

2 ure

Jahanje

 

CŠOD

2 uri

Sjupaj ur:

   

35 ur

Vsebine v 3. razredu:

Vsebina

Čas

Prostor /objekt/ kraj izvedbe

Predvideno število ur

Rolanje

oktober 2024

Igrišče pri Osnovni šoli Cankova

3 ure

Drsanje

december 2024

Drsališe Murska Sobota

2 uri

Terensko rolkanje (skike)

november 2024

Igrišče pri Osnovni šoli Cankova

2 uri

Kolesarjenje

maj 2025

Igrišče pri Osnovni šoli Cankova

3 ure

Lokostrelstvo

marec, april 2025

Igrišče pri Osnovni šoli Cankova

3 ure

Plavanje

november 2024 in junij 2025

Terme Radenci in Letno kopališče Murska Sobota

8 ur

Alpsko smučanje

januar 2025

Smučišče Rogla

8 ur

Skoki

februar 2025

Telovadnica OŠ Cankova

2 uri

Plezanje

september 2024

Expano

2 uri



V šolskem letu 2023/2024 je bila Osnovna šola Cankova uspešna na javnem razpisu za sofinanciranje oddelkov z dodatno športno ponudbo v osnovnih šolah. V projekt, ki ga sofinancira Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje, Občina Cankova in donatorji, so vključeni učenci 2. razredov v obsegu 3 ur športa, kjer sta prisotna razredna učiteljica in učitelj športa in 1 ure športa, ki jo izvaja učitelj športa samostojno. Poleg obveznih in klasičnih vsebin športa, ki so del rednega učnega načrta smo učencem 2. razredov ponudili različne športne dejavnosti, ki se ne izvajajo v tako velikem obsegu pri rednih urah športa.

Te vsebine so bile:

Vsebina

Čas

Prostor /objekt/ kraj izvedbe

Predvideno število ur

Rolanje

September 2023

Igrišče pri Osnovni šoli Cankova

4 ure

Drsanje

December 2023

Drsališe Murska Sobota

4 ure

Terensko rolkanje (skike)

Oktober 2023

Igrišče pri Osnovni šoli Cankova

3 ure

Kolesarjenje

Maj 2024

Igrišče pri Osnovni šoli Cankova

4 ure

Lokostrelstvo

April 2024

Igrišče pri Osnovni šoli Cankova

3 ure

Plavanje

November 2023 in junij 2024

Terme Radenci in letno kopališče Murska Sobota

8 ur

Sankanje in igre na snegu

Januar 2024

Igrišče pri Osnovni šoli Cankova

4 ure

Skoki

Februar 2024

Telovadnica OŠ Cankova

2 uri

Plezanje

Marec 2024

Telovadnica OŠ Cankova

3 ure

 

  Skupaj ur:

35 ur

 

Učenci so skozi dodatne vsebine športa spoznavali nove športne vsebine in pridobivali različne motorične informacije, ki so še tako pomembne za vsesplošni telesni razvoj otrok. Učenci so v športnih dejavnostih uživali in se naučili veliko novega. Na Osnovni šoli Cankova si želimo, da bi tudi v prihodnje čim več otrok imelo podobne možnosti za sodelovanje v podobnih projektih.

Kaj vse smo počeli si lahko ogledate v galeriji.

Rezultati Javnega razpisa za sofinanciranje oddelkov z dodatno športno ponudbo v osnovnih šolah za šolsko leto 2023/2024

PROJEKT LIFE 2 RIVERS  – EKOAVANTURE

OŠ Cankova je vključena v nov projekt, z naslovom Life2Rivers – EkoAvanture. Projekt LIFE 2 RIVERS  – EkoAvanture je nov pomemben korak v prizadevanjih za trajnostno upravljanje slovenskih rek in ohranitev biotske pestrosti v sladkovodnih ekosistemih.

Kljub napredku v zakonodaji in tradicionalnim inženirskim pristopom, ki so osredotočeni na reševanje težav z vodo, se še vedno soočamo z izzivi, kot so prekomerna raba vode, urbanizacija in kmetijstvo, ki škodujejo rečnim ekosistemom. Poleg tega podnebne spremembe pomenijo, da tradicionalni pristopi niso vedno dovolj za preprečevanje poplav in drugih naravnih nesreč.

Namen projekta je, da preko kvalitetnih izkustvenih delavnic za učence predmetne stopnje OŠ ter dijake SŠ, mlade spodbudimo k raziskovanju lastne okolice in k prenosu teoretičnega znanja o okolju in naravi v prakso. S tem bodo mladi razvili občutek povezanosti in odgovornosti do svojega okolja ter v prihodnosti aktivno in ozaveščeno sodelovali pri upravljanju z rekami v lokalnih skupnostih, kjer bodo živeli in delali.

Trajanje projekta: 2024-2028

Cilji projekta so:

  • izboljšati ozaveščenost in sodelovanje javnosti (del paketa „Empowering citizens“);
  • povečati razumevanje in zaupanje v obnovo rek in na naravi temelječe rešitve;
  • priprava kvalitetnih izkustvenih naravoslovnih (interdisciplinarnih) delavnic (praktične aktivnosti;
  • dopolnitev in nadgradnja že obstoječih šolskih vsebin (prenos v prakso).

Projektni partnerji: Inštitut za ihtiološke in ekološke raziskave REVIVO – REVIVO, Nacionalni Inštitut za biologijo – NIB, Društvo za opazovanje in proučevanje ptic Slovenije – DOPPS, Pravno informacijski center nevladnih organizacij – PIC ,Inštitut za ekologijo – IE, Društvo DOVES-FEE Slovenia/Program Ekošola kot pridruženi partner.

Predvidene aktivnosti: izobraževanja za učitelje mentorje in izkustvene interdisciplinarne delavnice za učence

Z učenci  bomo v okviru pouka in različnih dejavnosti na šoli raziskovali bližnji potok Kučnico.

Povezava do projekta: https://ekosola.si/life2rivers-ekoavanture/

Koordinatorica projekta Monika Hajdinjak in sodelujoča mentorica Monika Paluc Zamuda

Sofinancira EU logo

PROJEKTI

V šolskem letu 2024/25 bomo sodelovali pri naslednjih projektih:

Učitelji v letnih pripravah načrtujejo tudi krajše projekte, ki jih izvajajo z učenci v okviru rednega pouka ali znotraj interesnih dejavnosti.

PROJEKT  

NOSILEC  

Eko šola kot način življenja  

Monika Paluc Zamuda  

Shema šolskega sadja in zelenjave  

Marjeta Rinderer  

Rastem s knjigo  

Nenad Dolgov  

Zlati sonček  

Marjeta Rinderer, Gabrijela Tivadar,  Lidija S. Ketiš, Vid Ismajlovič  

Krpan  

Vid Ismajlovič  

Policist Leon svetuje  

Nina Štivan, Miran Kuhar  

Velikonočni zajček  

Učitelji razredne stopnje  

Puberteta tako in drugače  

Nina Sirk  

Mednarodno sodelovanje šol  

Monika Hajdinjak, Vid Ismajlovič, ravnateljica 

Sodelovanje s Krajinskim parkom Goričko  

Silvestra Gomboc, Monika Hajdinjak  

Spoznaj, varuj, ohrani - Dediščina gre v šolo  

Nataša Krpič, Laura Vučak  

Simbioza   

Vid Ismajlovič, Nina Štivan  

Dan brez avtomobila  

Učiteljice RP  

Eko branje  

Nenad Dolgov, Nataša Krpič  

Slovenski kulturni praznik  

Družboslovni aktiv, knjižničar  

Pust  

Družboslovni aktiv, razredni aktiv  

Digitalno državljanstvo  

Darko Fras, Nina Sirk 

GLOBE  

Monika Hajdinjak  

Digitrajni učitelj  

Darko Fras  

Mednarodni projekt Mura 

Monika Hajdinjak 

Oddelek z dodatno športno ponudbo v osnovni šoli
– 2. razred 

Vid Ismajlovič, Gabrijela Tivadar 

Oddelek z dodatno športno ponudbo v osnovni šoli
– 3. razred 

Vid Ismajlovič, Lidija Skotnik Ketiš 

Varno s soncem 

Nina Štivan 

Varno na kolo 

Nina Štivan 

Naučimo se plavati 

Vid Ismajlovič, Lidija Skotnik Ketiš, Marjeta Rinderer 

DODATNA URA ŠPORTA V OSNOVNIH ŠOLAH 2024/25

V šolskem letu 2024/2025 je bila Osnovna šola Cankova uspešna na javnem razpisu za sofinanciranje oddelkov z dodatno športno ponudbo v osnovnih šolah. V projekt, ki ga sofinancira Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje, Občina Cankova in donatorji, so vključeni učenci 2. in 3. razredov v obsegu 1 ure športa, kjer sta prisotna razredna učiteljica in učitelj športa in 1 ure športa, ki jo izvaja učitelj športa samostojno. Poleg obveznih in klasičnih vsebin športa, ki so del rednega učnega načrta bomo učencem 2. in 3. razredov ponudili različne športne dejavnosti, ki se ne izvajajo v tako velikem obsegu pri rednih urah športa.

Vsebine v 2. razredu:

Vsebina

Čas

Prostor /objekt/ kraj izvedbe

Predvideno število ur

Rolanje

september 2024

Igrišče pri Osnovni šoli Cankova

4 ure

Drsanje

december 2024

Drsališe Murska Sobota

4 ure

Terensko rolkanje (skike)

oktober 2024

Igrišče pri Osnovni šoli Cankova

3 ure

Kolesarjenje

maj 2025

Igrišče pri Osnovni šoli Cankova

3 ure

Lokostrelstvo

April 2025

Igrišče pri Osnovni šoli Cankova

3 ure

Plavanje

november 2024 in junij 2025

Terme Radenci in letno Letno kopališče Murska Sobota

8 ur

Sankanje in igre na snegu

Febuar 2025

Smučišče Rogla

4 ure

Skoki

januar 2025

Telovadnica OŠ Cankova

2 uri

Plezanje

marec 2025

Telovadnica OŠ Cankova

2 ure

Jahanje

 

CŠOD

2 uri

Sjupaj ur:

   

35 ur

Vsebine v 3. razredu:

Vsebina

Čas

Prostor /objekt/ kraj izvedbe

Predvideno število ur

Rolanje

oktober 2024

Igrišče pri Osnovni šoli Cankova

3 ure

Drsanje

december 2024

Drsališe Murska Sobota

2 uri

Terensko rolkanje (skike)

november 2024

Igrišče pri Osnovni šoli Cankova

2 uri

Kolesarjenje

maj 2025

Igrišče pri Osnovni šoli Cankova

3 ure

Lokostrelstvo

marec, april 2025

Igrišče pri Osnovni šoli Cankova

3 ure

Plavanje

november 2024 in junij 2025

Terme Radenci in Letno kopališče Murska Sobota

8 ur

Alpsko smučanje

januar 2025

Smučišče Rogla

8 ur

Skoki

februar 2025

Telovadnica OŠ Cankova

2 uri

Plezanje

september 2024

Expano

2 uri

Prva zaposlitev na področju vzgoje in izobraževanja

grb 300x48sklad 300x130

Naložbo sofinancira Evropski socialni sklad ter Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport.



PRVA ZAPOSLITEV NA ODROČJU VZGOJE IN IZOBRAŽEVANJA V ŠOL. LETU 2021/22

Kaja Bokan


PRVA ZAPOSLITEV NA ODROČJU VZGOJE IN IZOBRAŽEVANJA V ŠOL. LETU 2019/20 IN 2020/21

Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport je 22. 11. 2019 objavilo javni razpis za izbor operacij »Prva zaposlitev na področju vzgoje in izobraževanja 2020«, ki ga delno financira Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada. Projekt se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020. Z javnim razpisom se mladim do vključno 29 let prispeva k zagotavljanju dostopnosti do čim hitrejše in kakovostne zaposlitve na področju vzgoje in izobraževanje in s tem prispeva k povečanju deleža zaposlenih med mladimi.
Ciljna skupina javnega razpisa so mladi do vključno 29 let, ki iščejo prvo zaposlitev na področju vzgoje in izobraževanja glede na smer in stopnjo svoje izobrazbe, kot jo predpisuje Zakon o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja in drugi predpisi, sprejeti na njegovi podlagi, in imajo manj ustreznih delovnih izkušenj na področju vzgoje in izobraževanja, kot se jih zahteva za pristop k strokovnemu izpitu. Namen javnega razpisa je čimprejšnja in ciljno usmerjena aktivacija mladih oseb na prehodu iz sistema izobraževanja v zaposlitev preko vključenih ustreznih vsebin praktičnega usposabljanja in zagotovljenega strokovnega vodstva izkušenega učitelja za zagotovitev trajnejših učinkov.

Na omenjeni razpis smo se prijavili za naslednja prosta projektna delovna mesta: eno prosto delovno mesto za svetovalno delavko in dve prosti delovni mesti za  pomočnici vzgojiteljic predšolskih otrok. Na razpisu smo bili uspešni za vsa tri prosta projektna delovna mesta. Svetovalna delavka začetnica Laura Železen je z delom pričela 1. 4. 2020 in bo svoje delo na šoli opravljala do 31. 5. 2021. Ker so bili vrtci po Sloveniji zaradi razglašene epidemije zaprti dlje časa, sta pomočnici vzgojiteljice začetnici Anja Bratuša in Katija Kalina pričeli svoje delo v vrtcu opravljati 15. 6 2020 in ga bosta zaključili 15. 12. 2020.
Vse tri bodo tekom svojega dela pridobivale vzgojno-izobraževalne izkušnje, ki so obvezne za pridobitev poklicne kvalifikacije in opravile vse z zakonom in drugimi predpisi določene aktivnosti za pristop k strokovnemu izpitu s področja vzgoje in izobraževanja.

Vtisi zaposlenih preko programa "PRVA ZAPOSLITEV NA PODROČJU VZGOJE IN IZOBRAŽEVANJA":

- Vanja Pisnjak

- Katija Kalina in Anja Bratuša

- Laura Železen

- Nuša Zadravec

 


PRVA ZAPOSLITEV NA PODROČJU VZGOJE IN IZOBRAŽEVANJA 2019

Vrtec pri Osnovni šoli Cankova se je prijavil na Javni razpis Ministrstva  za izobraževanje, znanost in šport, sofinanciran s sredstvi evropskega socialnega sklada, ki je namenjen zaposliti pomočnika vzgojitelja začetnika in pri tem bil uspešen. Predmet sklopa A – »Pomočnik vzgojitelja začetnik« (v nadaljnjem besedilu: sklop A – PVZ) javnega razpisa so spodbude za zaposlitve iskalcev prve zaposlitve na področju vzgoje in izobraževanja, v okviru katerih se pomočniki vzgojiteljev začetniki preko načrtovanega, organiziranega in strokovno vodenega praktičnega usposabljanja uvajajo v vzgojno-izobraževalno delo v vzgojno-izobraževalnih zavodih. Namen javnega razpisa  je čimprejšnja in ciljno usmerjena aktivacija mladih oseb na prehodu iz sistema izobraževanja v zaposlitev preko vključenih ustreznih vsebin praktičnega usposabljanja in zagotovljenega strokovnega vodstva za zagotovitev trajnejših učinkov.
 
Operacije sklopa A – PVZ se s 1. majem 2019 izvajajo v vzhodni in zahodni kohezijski regiji. Način delitve sredstev po regijah je 42,11 % za vzhodno kohezijsko regijo in 57,89 % za zahodno kohezijsko regijo od okvirne višine sredstev, ki so na razpolago za javni razpis. Sredstva niso prenosljiva med kohezijskima regijama. Na ta način se je 1. majem zaposlilo 57 pomočnikov vzgojiteljev začetnikov, 24 v vzhodni in 33 v zahodni kohezijski regiji, za obdobje petih mesecev, in sicer na projektnem delovnem mestu pomočnika vzgojitelja v naslednjih vzgojno-izobraževalnih zavodih.
Vrtec je s pomočnikom vzgojitelja začetnikom sklenil pogodbo o zaposlitvi na razpisanem projektnem delovnem mestu za polni delovni čas za obdobje od 1. 5. 2019 do 30. 9. 2019. Pomočnik vzgojitelja začetnik bo pridobival vzgojno-izobraževalne izkušnje, ki so obvezne za pridobitev poklicne kvalifikacije, in opravil vse z zakonom in drugimi predpisi določene aktivnosti za pristop k strokovnemu izpitu s področja vzgoje in izobraževanja, neposredno po izteku pogodbe o zaposlitvi na projektnem delovnem mestu pa bo z istim zavodom delovno razmerje nadaljeval s sklenitvijo nove pogodbe o zaposlitvi, in sicer za obdobje vsaj enega meseca, to je vsaj do 31. 10. 2019.

V vrtcu pri OŠ Cankova imamo zaposleni dve pomočnici vzgojitelja v obdobju od 1. maja 2019 do 30. 9. 2019. VEČ >>>

 Vtisi zaposlenih preko programa "PRVA ZAPOSLITEV NA PODROČJU VZGOJE IN IZOBRAŽEVANJA"

- Dorina

- Taja


PRVA ZAPOSLITEV NA PODROČJU VZGOJE IN IZOBRAŽEVANJA 2017

 

PROGRAM DELA

Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport je 30. 9. 2016 objavilo javni razpis za izbor operacij »Prva zaposlitev na področju vzgoje in izobraževanja 2017«, ki ga delno financira Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada in se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju od 2014 do 2020.
Namen javnega razpisa je čimprejšnja in ciljno usmerjena aktivacija mladih oseb na prehodu iz sistema izobraževanja v zaposlitev preko vključenih ustreznih vsebin praktičnega usposabljanja in zagotovljenega strokovnega vodstva izkušenega učitelja za zagotovitev trajnejših učinkov.
Z javnim razpisom se mladim do vključno 29 let prispeva k zagotavljanju dostopnosti do čim hitrejše in kakovostne zaposlitve na področju vzgoje in izobraževanje in s tem prispeva k povečanju deleža zaposlenih med mladimi.
Na omenjeni razpis smo se prijavili za prosto projektno delovno mesto učitelja razrednega pouka in diplomirano vzgojiteljico predšolskih otrok. Na razpisu smo bili uspešni in 1. 12. 2016 zaposlili mladega učitelja začetnika, ki bo pri nas do 31. 7. 2017. Učitelj začetnik bo pridobival vzgojno-izobraževalne izkušnje, ki so obvezne za pridobitev poklicne kvalifikacije, in opravil vse z zakonom in drugimi predpisi določene aktivnosti za pristop k strokovnemu izpitu s področja vzgoje in izobraževanja. Po izteku pogodbe o zaposlitvi na projektnem delovnem mestu pa bo z istim zavodom sklenil novo pogodbo o zaposlitvi s trajanjem vsaj do 31. 1. 2018. Prav tako smo 1. 12. 2016 zaposlili v enoti vrtca pri OŠ Cankova diplomirano vzgojiteljico, ki bo prav tako kot učitelj začetnik opravljala naloge po programu.

ŠOLA

VRTEC

 

V vrtcu pri OŠ Cankova imamo zaposleni dve pomočnici vzgojitelja v obdobju od 1. maja 2019 do 30. 9. 2019. 

Kandidatki bosta izvajali dejavnosti skozi celotni dan bivanja otrok v vrtcu:

Skupaj z vzgojiteljico bosta izvajali usmerjene zaposlitve iz vseh področij dejavnosti upoštevajoč cilje in načela za uresničevanje ciljev Kurikula. Opravljali bosta nadomeščanja, samostojno opravljali delo v vrtcu, otroke spremljali na pohodih, sprehodih,….

Aktivno se bosta vključevali v proces tandemskega načina načrtovanja, prevzemali skrb za urejenost igralnice.

NAČRT USPOSABLJANJA:

  • Seznanitev s pedagoško dokumentacijo, internimi akti zavoda,
  • poznavanje ustavne ureditve Republike Slovenije in človekovih ter otrokovih pravic in temeljnih svoboščin,
  • poznavanje predpisov, ki urejajo področje vzgoje in izobraževanja,
  • izobraževanje in opravljanje preizkusa za varno opravljanje dela in varstva pred požarom,
  • seznanjenje z načrtovanjem organizacije in izvedbe programa za predšolske otroke,
  • seznanjanje z različnimi metodami in oblikami vzgojno-izobraževalnega dela,
  • poglabljanje specialne didaktike na področju, za katerega se kandidat usposablja, vključno z oblikovanjem podrobnega letnega načrta dela v oddelku, pripravo učne ure in njeno izvedbo,
  • pridobivanje izkušenj pri vzpostavljanju dobrih človeških in delovnih odnosov z otroki, sodelavci, starši in drugimi udeleženci vzgojno – izobraževalnega procesa,
  • pridobivanje izkušenj pri razvijanju skupinske dinamike, komunikacije in pri izvajanju metod in oblik dela ter pri uporabi didaktičnih pripomočkov,
  • ozaveščanje in preizkušanje strategij formativnega spremljanja otrok (spremljanje celostnega razvoja in napredka otroka, spodbujanje otrok k njihovi aktivni vlogi v vzgojno- izobraževalnem procesu, tudi vključevanje otrok v načrtovanje in refleksijo dejavnosti – primerno razvojni stopnji ter dajanju kakovostne povratne informacije,
  • samostojno opravljanje vzgojno-izobraževalnega dela,
  • usposabljanje za smotrno izbiro ustreznih vsebin in metod dela pri izvajanju programa za predšolske otroke,
  • spodbujanje razvoja socialnih kompetenc ter odnosa med vrstniki in dejavniki, ki vplivajo na uspešno izvajanje aktivnosti, s katerimi otroci pridobivajo socialno- emocionalne kompetence.
  • ozaveščanje etične presoje v skladu s Kodeksom etičnega ravnanja v vrtcu.

 

PRIHODI IN ODHODI OTROK IN IGRE PO ŽELJI

skupaj z vzgojiteljico:

  • pripravi prostor,
  • organizira igre po želji otrok,
  • pripravi pripomočke za različne dejavnosti,
  • pripravi igralne kotičke z igračami in se z otroki igra, jih spodbuja
  • ter vzpostavlja tople medosebne odnose.

 

DNEVNA RUTINA

  • to področje dela vključuje nego in osebno higieno otrok, prehranjevanje in počitek otrok,
  • otroke pripravi na hranjenje, na počitek, pri negovanju otrok nameni posebno skrb razvijanju in oblikovanju higienskih in kulturnih navad,
  • pripravi, uredi prostor in sredstva za nego, hranjenje in počitek.

 

 

BIVANJE NA PROSTEM

skupaj z vzgojiteljico:

  • načrtuje bivanje na prostem,
  • spremlja otroke pri dejavnostih na prostem,
  • se vključuje v igro otrok ter pripravi in izvede igre na igrišču,
  • navaja otroke na samostojnost pri oblačenju in obuvanju,
  • spremlja otroke na sprehodih, navaja na primerno, varno vključevanje v promet.

 

SODELUJE PRI NAČRTOVANJU DEJAVNOSTI

  • sodeluje pri načrtovanju organizacije in izvedbe programa z različnimi oblikami in metodami vzgojno- izobraževalnega dela,
  • pripravi didaktične pripomočke,
  • sodeluje pri načrtovanju dejavnosti ter evalvira svoje delo

 

SODELUJE IN IZVAJA RAZLIČNE OBLIKE SODELOVANJA S STARŠI:

  • sodeluje na govorilnih urah
  • roditeljskih sestankih
  • izvaja delavnice za starše
  • skrbi za pretok dnevnih informacij

SODELOVANJE Z OKOLJEM

  • izvajala bo različne delavnice v okolju (romsko naselje, delavnice v sklopu občine)

Na ta način bo spodbujala k čim večji vključenosti otrok v predšolsko vzgojo.

SKRB ZA LASTNO IZOBRAŽEVANJE:

  • pedagoške konference
  • strokovni aktivi
  • študijske skupine

V času trajanja projekta bo zraven zgoraj naštetih dejavnosti posebno skrb namenjala otrokom s posebnimi potrebami, otrokom ranljivih skupin – Romom.

VRTEC

V vrtcu pri OŠ Cankova smo zaposlili Brabaro Škafar, dipl. vzg. pred. otrok

NAČRT USPOSABLJANJA:

-    Seznanitev s pedagoško dokumentacijo, internimi akti zavoda,
-    poznavanje ustavne ureditve Republike Slovenije in človekovih ter otrokov, in pravic in temeljnih svoboščin,
-     poznavanje predpisov, ki urejajo področje vzgoje in izobraževanja,
-    izobraževanje in opravljanje preizkusa za varno opravljanje dela in varstva pred požarom,
-    seznanjenje z načrtovanjem organizacije in izvedbe programa za predšolske otroke,
-    seznanjanje z različnimi metodami in oblikami vzgojno-izobraževalnega dela,
-    poglabljanje specialne didaktike na področju, za katerega se kandidat usposablja, vključno z oblikovanjem podrobnega letnega načrta dela v oddelku, pripravo učne ure in njeno izvedbo,
-    pridobivanje izkušenj pri vzpostavljanju dobrih človeških in delovnih odnosov z otroki, sodelavci, starši in drugimi udeleženci vzgojno – izobraževalnega procesa,
-    pridobivanje izkušenj pri razvijanju skupinske dinamike, komunikacije in pri izvajanju metod in oblik dela ter pri uporabi didaktičnih pripomočkov,
-    poglabljanje znanj o napredku otroka ( formativno spremljanje v vrtcu ),
-    samostojno opravljanje vzgojno-izobraževalnega dela,
-    usposabljanje za smotrno izbiro ustreznih vsebin in metod dela pri izvajanju programa za predšolske otroke,
-    
Kandidatka bo  izvaja dejavnosti skozi celotni dan bivanja otrok v vrtcu:

Kratek povzetek dela (PDF)

Izvajala bo usmerjene zaposlitve iz vseh področij dejavnosti, upoštevajoč cilje in načela za uresničevanje ciljev Kurikula. Opravljala bo nadomeščanja, samostojno opravljala delo v vrtcu, otroke spremljala na ekskurzijah, plavalnem tečaju.
Aktivno  se bo vključevala v proces tandemskega načina načrtovanja, prevzemala skrb za urejenost igralnice.

PRIHODI IN ODHODI OTROK  IN IGRE PO ŽELJI
•    pripravi prostor,
•    organizira igre po želji otrok,
•    pripravi pripomočke za različne dejavnosti,
•    pripravi igralne kotičke z igračami in se z otroki igra, jih spodbuja
•    ter vzpostavlja tople medosebne odnose.

DNEVNA RUTINA
•    to področje dela vključuje nego in osebno higieno otrok, prehranjevanje in počitek otrok,
•    otroke pripravi na hranjenje, na počitek, pri negovanju otrok nameni posebno skrb razvijanju in oblikovanju higienskih in kulturnih navad,
•    pripravi,uredi prostor in sredstva za nego, hranjenje in počitek.

BIVANJE NA PROSTEM
•    načrtuje bivanje na prostem,
•    spremlja otroke pri dejavnostih na prostem,
•    se vključuje v igro otrok ter pripravi in izvede igre na igrišču,
•    navaja otroke na samostojnost pri oblačenju in obuvanju,
•    spremlja otroke na sprehodih, navaja na primerno, varno vključevanje v promet.

NAČRTUJE DEJAVNOSTI
•    načrtuje organizacijo in izvedbo programa z različnimi oblikami in metodami vzgojno- izobraževalnega dela,
•    pripravi didaktične pripomočke,
•    načrtuje dejavnosti, zapiše pripravo ter evalvira svoje delo

KANDIDATKA IZVAJA RAZLIČNE OBLIKE SODELOVANJA S STARŠI:
•    govorilne ure
•    roditeljski sestanki
•    delavnice  za starše
•    skrbi za pretok dnevnih informacij

SKRBI ZA LASTNO IZOBRAŽEVANJE:
•    pedagoške konference
•    strokovni aktivi
•    študijske skupine

V času trajanja projekta bo zraven zgoraj naštetih dejavnosti posebno skrb namenjala otrokom s posebnimi potrebami, otrokom ranljivih skupin – Romom.

Izvajala bo računalniške urice, v podporo IKT, s svojim znanjem tujega jezika bo vnašala večjezičnost v naš vrtec in začela z zgodnjim poučevanjem tujega jezika.

Izvajala bo Cicibanove urice za otroke, ki niso vključeni v predšolsko vzgojo in s tem spodbujala zgodnejšo vključitev v vrtec.
Opravljala bo delavnice v romskem naselju in tako nudila pomoč Romom pri socializaciji.
V okviru obogatitvene dejavnosti vrtca bo izvajala baletne urice, skrbela za okoljsko dejavnost in šolski eko vrt.

Kratek povzetek dela (PDF)

ŠOLA

V šoli smo zaposlili mladega učitelja Nejca Nemca, mag. prof. razr. pouk

PROGRAM DELA

-    Seznanitev s pedagoško dokumentacijo, internimi akti zavoda,
-    poznavanje ustavne ureditve Republike Slovenije in človekovih ter otrokovih pravic in temeljnih svoboščin,
-    poznavanje predpisov, ki urejajo področje vzgoje in izobraževanja,
-    izobraževanje in opravljanje preizkusa za varno opravljanje dela in varstva pred požarom,
-    seznanjenje z načrtovanjem organizacije in izvedbe izobraževalnega programa,
-    seznanjanje z različnimi metodami in oblikami vzgojno-izobraževalnega dela,
-    poglabljanje specialne didaktike na področju, za katerega se kandidat usposablja, vključno z oblikovanjem podrobnega letnega načrta dela, pripravo učne ure in njeno izvedbo,
-    pridobivanje izkušenj pri vzpostavljanju dobrih človeških in delovnih odnosov z učenci, sodelavci, starši in drugimi udeleženci vzgojno – izobraževalnega procesa,
-    pridobivanje izkušenj pri razvijanju skupinske dinamike, komunikacije in pri izvajanju metod in oblik dela ter pri uporabi didaktičnih pripomočkov,
-    poglabljanje znanj o napredku učenca ( formativno spremljanje),
-    poglabljanje znanj o preverjanju, ocenjevanju,
-    poznavanje razredniških nalog, pripravi roditeljskega sestanka in drugih oblik sodelovanja s starši,
-    samostojno opravljanje vzgojno-izobraževalnega dela, nadomeščanja, sodelovanje na ekskurzijah, mentorstvo učencem pri raziskovalnih nalogah.
Kandidat bo v okviru individualnega dela z učenci oz. v manjših skupinah izvajal aktivnosti
Učenje učenja, kjer bo učence učil različnih strategij učenja, jih usmerjal v aktivnejšo izrabo prostega časa, razvijal samostojnost.
Z učenci razredne stopnje bo izvajal računalniške urice, v podporo in razvoju digitalne pismenosti, saj je potrebno učence navajati na delo z računalnikom in pravilno rabo le- tega.
Vodil bo športni krožek na šoli ter skrbel za gibalni razvoj učencev v času rekreacije in drugih dejavnosti.
V okviru pouka bo suport razrednim učiteljicam pri športu in drugih dejavnostih, kjer bo še posebej nudil pomoč učencem s posebnimi potrebami, gibalno oviranim učencem, ki nimajo spremljevalca.

Vključeval se bo k dejavnostim kolesarskega izpita in varne vožnje, sodeloval na plavalnem tečaju.
Posebna pozornost bo namenjena pomoči učencem Romom in izvajanju različnih delavnic
v okviru uspešne socializacije Romov.
V okviru počitniških dejavnosti bo izvajal različna počitniška potepanja, kjer bodo učenci ob praktičnem delu in raziskovanju preživljali čas v naravi ter razvijali kompetence  sporazumevanja, socialne in državljanske kompetence, matematične, digitalno pismenost, okoljsko naravnanost.
Prevzel in vodil bo šolski eko vrt in tako pri učencih in zaposlenih vzpodbujal okoljsko vzgojo.
Skrbel bo za prometno varnostno vzgojo na šoli in se povezoval z zunanjimi institucijami na področju varnosti.
Ažuriral in posodabljal bo spletno stran šole in skupaj z učenci izdelal spletni časopis.

Kratek povzetek dela (PDF)

  1. Popestrimo šolo

Podkategorije

Šola_EKO_šola

Popestrimo šolo

DAN VARNE RABE INTERNETA 2025

 sid 2025

SAFE.SI paket aktivnosti

digidr logo


life2rivers logo

eu life

logo2 eTwinningLogoFlat

PROJEKTI

ligo min vzgojo

DODATNA ŠPORTNA PONUDBA V OŠ

EKO ŠOLA

3369 467548173306234 331096729 n

hrana ni za tjavendan 160

KARIERNA ŠOLA
2019-2022
vseckamingrem

Arnes2020 500px

sio 2020 Arnes 877

NAVODILA ZA RABO STORITEV ARNESlogo arnes

- ELEKTRONSKA POŠTA:

- prijava v spletno pošto

- navodila za uporabo spletnega vmesnika

- sprememba gesla

- AAI RAČUN:

a) prijava z uporabo AAI računa

b) odgovori na pogosto postavljena vprašanja

c) pozabljeno geslo

OFFICE 365oblak365

a) oblak 365

Več športa, manj zaslona

logout


Napredno iskanje
Avtorske pravice © 2025 OŠ Cankova. Vse pravice pridržane.
Joomla! je brezplačna programska oprema izdana pod GNU General Public License.